Fotografie de produs: Ceas

Adrian Blaj, Fotograf de produs cu experienta, ofer servicii profesioniste

Știai ca 22% din produsele comandate online se returnează pentru ca arată diferit fata de cum apar în fotografiile de pe site?
Review-urile de tip “Recomand. E fix ca în poza.” sunt unele din cele mai căutate, apreciate și de ajutor pentru următorii cumparatori.

Realizarea unei fotografii de produs care spune povestea corecta stabilește de fapt asteptarile clientilor in legatura cu ceea ce au ei in fata.

De asemenea, fotografiile profesioniste, bine realizate spulbera indoielile ca produsul nu va indeplini asteptarile.

Deci, dacă vrei să-ți inspiri publicul și să-l convingi să-ți cumpere produsele, profita cat de mult poti de calitatea fotografiilor expuse în pagina de vanzare.

Fotografiile de produs sau pozele care chiar vand pentru tine

Fiecare imagine este de fapt o vitrină. Iar produsul tău este vedeta. Ca fotograf de produse profesionist, realizez creative de înaltă calitate care pun în lumina valoarea produselor.

Atunci cand fac fotografii de produs, am în vedere evidențierea clară a obiectului respectiv, astfel incat acesta sa fie prezentat cu acuratețe, iar comanda livrată clientului sa contina valoarea promisă.

Dacă ai nevoie de servicii de fotografie de produs în București sau în alt oraș din țara, te invit sa ma contactezi și să vorbim despre proiectul tău.

Totuși, ce este fotografia de produs?

Acest tip de fotografie are un scop clar: evidențierea unui anumit obiect și stârnirea interesului publicului tinta, incurajand astfel achiziția.

Nu-i asa ca nici tu nu ai cumpara un produs de pe un site care nu are poza, ci doar o descriere text?

Cei mai mulți oameni nu ar face aceasta cumparatura si e simplu de înțeles de ce. Nivelul de încredere scade radical atunci cand nu exista o fotografie care sa prezinte caracteristicile descrise.

Pot fi partenerul tău vizual pentru poze de produse care convertesc

Fotografia comercială de produs convingătoare, creativa si imaginativa poate face diferenta intre vanzari mediocre și vanzari masive.

Iar eu te voi ajuta sa dai un boost de imagine magazinului tău online cu imagini de produs uimitoare care îți vor entuziasma clienții.

Cum comanzi fotografii de produse profesionale, in studio

Trimiti produsele pe adresa studioului foto Adrian Blaj. Le fotografiez, iar apoi editez pozele (retus și corecție de culoare).

Iti trimit fotografiile online, dupa care le poti descarca. Termenul de livrare difera in functie de complexitate si numarul de produse/ poze.

Toate fotografiile de produse realizate in studio sunt optimizate pentru eCommerce si te vor ajuta sa vinzi mai bine – indiferent ce.


Ai prea multe produse ca sa le poți trimite la studio? Nicio problema. Vin eu la tine.
Putem stabili data si locatia (depozit, sediu firma, showroom etc), iar eu voi veni pregatit sa fotografiez toate produsele pentru care ai nevoie de poze deosebite. Ofer servicii de fotografie de produs în Bucuresti, dar și în alte orașe.

Ce tipuri și tehnici de fotografii de produs exista?


Fotografiile de produs sunt esentiale pentru afacerile care doresc să-și prezinte marfa în mod eficient. Dar vrei sa prezinti un anumit detaliu sau sa afisezi produsul in dinamica? Selectarea tipului potrivit de fotografie a produsului e foarte importantă. Iată 3 tipuri principale de poze de produse.

1. Fotografie creativa de produs

Este preferată pentru evidentierea produselor pe o piață aglomerată. Permite prezentarea produselor intr-un mod foarte atractiv din punct de vedere vizual, creativ si stilizat. 

Surprinde esenta, valoarea si importanta produselor pentru client. Se mai numeste si "The Hero Shot" sau imaginea erou. 

Se afiseaza la vedere pe site sau in alte materiale de marketing. Capteaza atentia vizitatorilor si comunica usor mesajul cheie sau propunerea de valoare a produsului. 

  • Ajuta produsele sa iasa in evidenta
  • Ofera oportunitatea de a crea un stil de brand consistent
  • Imaginile elaborate mentin atentia publicului
  • Oportunitati creative infinite pentru prezentarea produsului. 
  • Fotografiile de produs creative pot converti cu 60% mai mult daca sunt realizate cu atentie. 

2. Fotografia de produs tip ecommerce

Pe o piata suprasaturata, cu o concurenta stransa, poate fi o provocare imensa sa-ti evidentiezi produsele. 

 

Aici intervine fotografia profesionala care poate sublinia caracteristicile si detaliile cheie ale produselor pentru a creste vanzarile. 

 

M-as bucura sa te ajut in acest sens cu experienta pe care o am pe partea de fotografie de produs. 

Acest tip de fotografie se face pe fundal alb si poate creste vanzarile pana la 30 - 40%

  • Ajuta produsul sa iasa in evidenta
  • Iti permite sa economisesti bani
  • Poti reutiliza fotografiile pentru reclame sau retele sociale
  • Minimizeaza dimensiunea fisierului

E un kit de fotografie de produs ideal pentru magazinele online.

3. Fotografie de tip 360 grade

Aceasta este o solutie inovatoare care permite clientilor sa interactioneze virtual cu un produs, oferindu-le o experienta de cumparaturi mai interactiva si distractiva. 

 

Cu ajutorul acestor fotografii poti oferi clientilor o vedere realista a produsului inainte de achizitie, din toate unghiurile. 

 

  • Imbunatateste experienta de cumparare
  • Mai multa interactiune cu produsul
  • Mai putine retururi de produse
  • Vizitatorii pot vizualiza produsul ca in viata reala
  • Creste rata de conversie cu 30%

Cu ce fotografii de produs te pot ajuta eu?


Poze profesionale lifestyle

Packshots

Fotografii pentru infografice

Video Ads (inclusiv 360 de grade)

Poze pentru magazine online

Fotografii vestimentare

Fotografii de compoziție

Folosește pozele de produs ca sa vinzi pe orice canal online:


Ce întrebări frecvente primește un fotograf de produse web?

Orice tip – indiferent ca vorbim de ceasuri, produse de frumusețe, incaltaminte, articole vestimentare și orice altceva. 

Fotografiile sunt optimizate pentru site-uri web și magazine online. Toate imaginile sunt livrate în format JPG pe fundaluri albe, clare și PNG cu background transparent.

Pentru articolele vestimentare, fotografiez piesele pe așa numitele ghost mannequins. Dar, pot fotografia și flat lay, în funcție de cerințe. 

Apoi, tinand cont de tipul articolelor vestimentare, se folosește manechin masculin sau feminin. În ceea ce privește marimile, recomand de obicei o mărime medie. 

Sunt 4 fotografii de obicei – poza principala, din lateral sau de sus, poza cu articolele încălțate in picioare. 

 

Dar, sunt destul de deschis la sugestii așa ca discut de fiecare data cu clientul înainte, pentru a lua impreuna cele mai bune decizii în acest sens.

După livrarea fotografiilor de produs, vom aștepta câteva zile pentru feedback sau orice ajustări necesare. 

 

Apoi, în funcție de preferințe și de ceea ce am agreat impreuna inițial pot trimite produsele înapoi, le pot păstra sau le pot dona.

Dacă este posibil, recomandarea mea este ca fotografiile de produs sa se faca în studio. Cu toate acestea, dacă produsele sunt voluminoase sau dacă vorbim de o cantitate mai mare de 50 de items, atunci putem organiza ședința foto direct la client. 

Înțeleg ca aproape fiecare client care ia în considerare inbunatatirea calitatii pozelor de pe site-ul sau se întreabă prima data cat costa o fotografie de produs; care este bugetul pe care ar trebui să-l aloce pentru asta?

După cum știi, fiecare proiect are o anumită complexitate. Aici putem vorbi de tipul obiectului, de dimensiunile sale, de greutatea și forma sa, de felul in care trebuie prezentat și alte astfel de amănunte. 

Dar sunt convins că putem agrea impreuna un price range, pentru ca de fiecare data dorința mea e sa ofer servicii de fotografie de produs la preț corect.

 

Contacteaza-ma pentru cele mai bune oferte de fotografie de produs in Bucuresti.

Folosim Cookies pentru o experienta imbunatatita de navigare. Politica Cookies

Content is protected. Right-click function is disabled.

Light Dark